مامانا از کجا بفهمیم نفخ و کولیک بچه خوب شده

۴ پاسخ

دیگه بالا نمیاره وبه خودش نمیپیچه وزورنمیزنه

تایم دلدردش اول کم و بعد دیگه از بین میره

علایمی ک قبلا داشت دیگه نداره همین

بالا آوردنش کم میشه. و زیاد بالا نمیارن

سوال های مرتبط

مامان آقا شاهان🧸👑 مامان آقا شاهان🧸👑 ۷ ماهگی
مامان دِلآنا مامان دِلآنا ۸ ماهگی
مامان بادوم مامان بادوم ۱۲ ماهگی
مامان علی ❤️ مامان علی ❤️ ۶ ماهگی