شربت آزیترمایسین ۲۰۰ برا بچه ۳ سال ونیم جواب میده؟؟

۱ پاسخ

دکتر واسه دختر 2سالو نه ماهه ام نوشته
خوبه درست شد تقریبا
به نظرم بسته به وزنش هس

سوال های مرتبط

مامان دلارام .دریا مامان دلارام .دریا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۹ ماهگی
مامان آیسا 🫧💗👶🏻 مامان آیسا 🫧💗👶🏻 ۷ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم هفته سی‌وششم بارداری