پسرم فقط اب بالا میاره نمیدونم چرا 😩

۸ پاسخ

رفلاکسشه شاید

دقیقا دختر منم همینجوره
امشب قشنگ اندازه یه لیوان بالا اورد
بمیرم واسش

همینه دیگه تا چهار ماه

رفلاکس

رفلاکس داره زیر سرش بالشت بلند تر بذار ک خدایی نکرده نپره تو گلوش و اینک ب پهلو بخوابون

دختر منم خیلی بالا میاری بردم دکتر گفتش رفلاکس داری

رفلاکس عزیزم 🥲

بعده شیر یا کلا؟

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان ۹ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۱۴ ماهگی
مامان گل دختر 💞 مامان گل دختر 💞 ۹ ماهگی
مامان دنیز و یزدان🩵 مامان دنیز و یزدان🩵 ۱۲ ماهگی
مامان دو فرشته مامان دو فرشته ۱۲ ماهگی
مامان دلوین 🧸🥹 مامان دلوین 🧸🥹 ۱۶ ماهگی