پسرم چرا پنیری بالا میاره؟

تصویر
۴ پاسخ

خوب شده رفلاکسش؟

دختر من بالا میاورد مدام اول به رفلاکس شک کرد دکتر بعد کلی دارو ،به آلرژی به پروتئین گاوی شک کرد آزمایش دادیم مثبت بود شما هم بنظرم قبل از دارو اول آزمایش بدین که اگه یوقت آلرژی داشت داروی الکی ندی ب بچه

بچه منم همینطور

رفلاکس نداره؟

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🐰 مامان فسقلی🐰 ۱۳ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان فندوق کوچولو🩵 مامان فندوق کوچولو🩵 ۱۱ ماهگی