۳ پاسخ

یا شیر زیاد خورده یا رفلاکس داره

مال منم اینجوریه ولی مشکلی نداره

پنیری خوبه تپل میشه

سوال های مرتبط

مامان دنیز و یزدان🩵 مامان دنیز و یزدان🩵 ۱۲ ماهگی
مامان آرین آریا آیلا مامان آرین آریا آیلا ۴ سالگی
مامان فندوق کوچولو🩵 مامان فندوق کوچولو🩵 ۱۱ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی