سلام
دهن پسرم افت زده چی کنم

۳ پاسخ

هیچی یه هفته ده روز دیگه خوب میشه

عیی بابا منم آلان ده روزه درگیرم

قطره فک کنم داروخونه باید بگیری نستاتین انگار بری بگی راهنماید میکنه

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۱ سالگی
مامان مانی و کوروش🧿 مامان مانی و کوروش🧿 ۱ سالگی
مامان آرین و رادین♥️ مامان آرین و رادین♥️ ۱۳ ماهگی