خانما دهن پسر افت زده خطرناکه؟چی باید بدم بهش

۴ پاسخ

باید ببری دکتر سر خود‌چیزی نده

اگه شیر خودت میدی مدام بدش و قطره نیستاتین یه سی‌سی نیم ساعت قبل یا بعد شیر بدش بخوره هم‌عیبی نداره روزی دوبار

ن چه خطری
دکتر یه قطره میده بنام نیستاتین،اینکه چند سیسی بدی رو دکتر مشخص میکنه، بزنی یه هفته ای خوب میشه
پستونک و شیشه شیرشو ضدعفونی کن قبل از هربار مصرف

اوه دخترمن گلوش چندتایی زده بودمنم نمیدونمستم طفلک هیچی نمیخوردفقط گریه میگرد🥺🥺بردم دکترفقط یه دارو دادکه زودترخوب بشه والا دارویی نداره

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۱ سالگی
مامان پرنسس 💝🎀😍 مامان پرنسس 💝🎀😍 ۱۵ ماهگی