باید ببری دکتر سر خودچیزی نده
اگه شیر خودت میدی مدام بدش و قطره نیستاتین یه سیسی نیم ساعت قبل یا بعد شیر بدش بخوره همعیبی نداره روزی دوبار
ن چه خطری
دکتر یه قطره میده بنام نیستاتین،اینکه چند سیسی بدی رو دکتر مشخص میکنه، بزنی یه هفته ای خوب میشه
پستونک و شیشه شیرشو ضدعفونی کن قبل از هربار مصرف
اوه دخترمن گلوش چندتایی زده بودمنم نمیدونمستم طفلک هیچی نمیخوردفقط گریه میگرد🥺🥺بردم دکترفقط یه دارو دادکه زودترخوب بشه والا دارویی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.