خانوما بادمجون اشکال داره بخورم ؟

۵ پاسخ

من جدیدا هفته ای ی بار میخورم جایی نگفتن ضرر داره فقط چون روغن خیلی میگیره من کم میخوره اما بی نهایت بادمجون دوست دارم

من انقد میخورم که حد نداره هم تو غذا هم ترشیش

من همیشه میخورم اوکیه😉

من ترشیشو میخورم

نه بخور. همچی میشه خورد زیاده روی نشه

سوال های مرتبط

مامان گیلاس مامان گیلاس ۶ ماهگی
مامان امیرحسین🙎‍♂️ مامان امیرحسین🙎‍♂️ ۱ ماهگی
مامان نیکی جون🩷👧🏻 مامان نیکی جون🩷👧🏻 ۷ ماهگی