راسته میگن ضربان قلب بالای۱۴۰دختره

۱۲ پاسخ

نههههههههههه

همش الکیه باور نکن

من ولی دخترم ضربان بالا بود دختر بود .پایین بود پسر بود برای من درست بود

نه الکیه

من 170 پسر

الکیه

نه اصلا

نه به نظر من ربطی نداره

ن عزیزم الکیه

نه ربطی نداره من همیشه از اول تا انومالی هر موقع رفتم کلا دقیقا ۱۴۰ بود😂 بچم هم دختره

ن همش الکی مال من 169بود پسره

نه الکیه

سوال های مرتبط

مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌وهشتم بارداری