۴ پاسخ

اگر ی نقطه هست و کمه و اول یا آخر بخیه هست احتمالا عفونت نیست و ترشح های طبیعی خودشه ولی در هر صورت حتما ب دکتر نشون بده

فاظی تو ک بخیه هات کشیدی
چجور عفونت کرده؟

از كجا فهميدي عفونت كرده چجوري شده از رو عفونت كرده؟!

از کجا فهمیدی عفونت کرده؟؟

سوال های مرتبط

مامان توت



فرنگی مامان توت فرنگی ۱۲ ماهگی