من ک خداروشکر امروز بخیه هامو کشیدم اصلا دردی هم نداشتم..جای بخیه هامم زیاد مشخص نیس
پانسمان همون روز از بیمارستان میایم میریم یکراست حموم باز میکینم که سبک بشیم و اروم بشه کمتر کش بیاد پوست بدن
طبیعیه عزیزم پانسمان باز بشه سبک تر میشی
درد طبیعیه دیگه عزیزم بالاخره هفت لایه شکم باز میکنن مال منم درد داره ولی قابل تحمله
پانسمانوکه باز کنی راحت تر میشی
پانسمانتو مگ هنو باز نکردی؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.