خانوما کسی زایمان طبیعی با اپیدورال داشته؟چجوریه

۱ پاسخ

فکرکنم حدود6سانت که شدی بی حسی میزنن

سوال های مرتبط

مامان آنیا  و آریا مامان آنیا و آریا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دردونه مامان دردونه هفته سی‌وششم بارداری