خانوما کسی زایمان طبیعی با بی حسی اپیدورال کرده؟ چجوریه؟

۲ پاسخ

درد زایمان که شروع بشه دهانه رحم تا ۴ سانت باز بشه یه آمپول بی حسی میزنن داخل کمر که درد حس نکنی ولی میتونی زور بزنی برا زایمان

منم دوس دارم بدونم

سوال های مرتبط

مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وچهارم بارداری