۶ پاسخ

زیاد خم و راست نشو

اره عزیزم طبیعی
دردهای ماه هستش

گاهی اره منم هنوز دارم استراحت کن

وای منم خیلی درد لگن کمر دارم 🤕

ولی باروغن بادوم ماساژ میدم اروم میشم

وای نگو منم دارم خیلی اذیتم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان تربچه💚 مامان تربچه💚 ۷ ماهگی