طبیعیه توی این هفته من انگار علائم پریودی دارم
کمردرد و اینا

۳ پاسخ

منم داشتم تو هفته 15در حدی که دو روز فقط دراز کشیدم هیچ‌کار نکردم.خودش خوب شد.اگه میتونی یکی دو روز فقط استراحت مطلق باش اگر آروم نشد برو دکتر

منم از اول تا اخر سه ماه کلا همش دردام مث دوره پریودی بود طبیعیه ولی خب بازم چکاب دکتر برو

منم سر موعد پریوم میشم

سوال های مرتبط

مامان تربچه💚 مامان تربچه💚 ۸ ماهگی
مامان پسته 💙 مامان پسته 💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه امام رضا🩷 مامان هدیه امام رضا🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نمیدونم مامان نمیدونم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جانِ دل❤️ مامان جانِ دل❤️ هفته سی‌ودوم بارداری