منم داشتم تو هفته 15در حدی که دو روز فقط دراز کشیدم هیچکار نکردم.خودش خوب شد.اگه میتونی یکی دو روز فقط استراحت مطلق باش اگر آروم نشد برو دکتر
منم از اول تا اخر سه ماه کلا همش دردام مث دوره پریودی بود طبیعیه ولی خب بازم چکاب دکتر برو
منم سر موعد پریوم میشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.