خانوما توی هفته من کمردرد طبیعیه؟ 🥲

۶ پاسخ

منم کمر و لگنم درد میکنه خیلی وقتام واژن ب بالا تیر میشکع نمیدونبم طبیعیه یا نه

منم‌خیلی کمرم درد میکنه🥹

من از کمردرد و لگن درد دارم نابود میشم انقدر درد میکنه شبا به سختی از رو تخت پامیشیم یا پهلو به پهلو میشم 😭😭😭

وای وای منم دارممم
کمر درد،لگن درد، پادرد
جدیدا کلکسیون دردشدم

منم کمر دردم

بله بخاطر تغییرات هورمونی

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته هجدهم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تربچه💚 مامان تربچه💚 ۷ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری