عزیزم به شرط اینکه ذخیرت صفر نشده باشه میتونی ای وی اف کنی
من کرمانشاه پیش سحر رشیدی ای وی اف انجام دادم در موردش تحقیق کن دکتر کار بلده من خیلی راضی ام ازش
من بعد هفت سال بادوسین تو ماه سوم باردارشدم بایبار رابطه،سردومی هم بعد پنج سال توماه دوم مصرف دوسین باردارشدم امتحان کن شاید قبل ای وی اف خداخواست طبیعی باردارشدی انشالله دستورشم تو اینترنت هست اگه نبود به روبیکای من پیام بده برات بفرستم@Darkqueen00
من با ذخیره دو دهم ivf شدم
چرا میخوای ivfکنی ؟
برای من نیمه نمیدونم بشه یا نع
منم میخواستم آی وی اف کنم عزیزم ولی با رژیم غذایی و دارو با دومین اقدام باردار شدم
ببین طبیعی اقدام کن با اصلاح سبک بچه دار میشی
با 1/0میشه،، چون با دارو وسوزن زیادش میکنن،،،
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.