مامانا حرکات پسر چجوری
حرکات دختر چجوری

۷ پاسخ

من نینیم دختره ولی تکوناش آرومه اذیتم نمیکنه اصن

دختر زرنگتر و تند تند حرکت می‌کنه ولی پسر آروم ولی محکم و سفت می‌کنه خودشو فشار میاره

من شنیدم پسرا شیطونترن و تکوناشون بیشتر

فرقی ندارن تاجایی ک میدونم 😂

من بچه اولم دختراینقدر تکون لگدها زیاد اینم دختره ولی ارومع. باورکنین 6ماهگی تکون خورد یالگد یکم

دخترا ماشاالله زرنگترن دختر من ماشاالله همچین تکون میخوره ولی بارداری پسرم اینجوری نبود

والا برا من هر دو عالی و پر تحرک.ولی این ک دختره حس میکنم تکوناش بیشتر و قوی تره

سوال های مرتبط

مامان مامان اسما 😍💕 مامان مامان اسما 😍💕 ۵ ماهگی
مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی
مامان آیناز👱🏻‍♀️مهرناز🤱🏻 مامان آیناز👱🏻‍♀️مهرناز🤱🏻 ۷ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۸ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی