مامانا دوسالگی هم باید واکسن بزنن

۹ پاسخ

نه عزیزم دیگه واکسن نداره تا کلاس اول

نه دیگه نداره تا ۶ سالگی

نه فقط،مراقبت دارن خدارو شکر تموم شد تا انشالا مدرسه رفتنشون

نه فقط چکاپ

واکسن که نه ..ولی پسرموبردم ویتامین آ داد گفت دخترتم بیارسردوسال داخل کپسول بود گفت حتمابایدبخورن

نه بهداشت گفت فقط چکاب

اگر پنوموکوک زدی بله ۲۴ ماه هم واکسن داره

ن گلی

خیر

سوال های مرتبط

مامان ستاره⭐️ مامان ستاره⭐️ ۳ سالگی
مامان فاطمه و زهرا مامان فاطمه و زهرا ۳ سالگی
مامان سلاله🫶 مامان سلاله🫶 ۲ سالگی
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ایلیاجون💙💙💙 مامان ایلیاجون💙💙💙 ۲ سالگی