خانوما سلین یا اوینا؟؟

۸ پاسخ

سلین😍

آوین قشنگه آوینا هم قشنگه سلین هم قشنگه نمیدونم

آویناهم قشنگ هم بااین پسرت هم آوا سلینم خوشگل

آوینا به اسم پسرتون بیشتر میاد و قشنگترم هست

دلوینم قشنگه

سلین
اگه هم اوا میخوای با اریا ،انیا قشنگه

آریا و آنا
آریا و آوا
آریا و آشا

سلین قدیمی هست
ولی از اوینا بنظرم قشنگ تره

سوال های مرتبط

مامان 🎀دلوین🎀 مامان 🎀دلوین🎀 ۱۱ ماهگی
مامان نی‌نی مامان نی‌نی ۸ ماهگی
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیسا مامان آنیسا ۱۴ ماهگی