۲ پاسخ

کنترل کن تبشو دیگ
سرماخورده؟؟؟یا دندونه؟؟؟

ویروووسع دیگ اگر تا پنج روز خوب نشد یا تب شدید دارع بازم دکتر ببر

سوال های مرتبط

مامان محمد مصطفی 💙🧸 مامان محمد مصطفی 💙🧸 ۱۵ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱ سالگی