خانما بتا باید چند باشه ک باردار باشی؟

۱۰ پاسخ

۲۵به بالا
و اینکه رنج هر آزمایشگاه فرق داره

مال هر آزمایشگاه متفاوته چون کیت های آزمایشگاه ها فرق می‌کنه با هم

25به بالا مثبته

سلام
شما علایم تون چی بود؟!
پزشکتون کیه؟!

والا مال من ۷ بود گفتن مشکوک ولی باردار بودم و تست بیبی هم مثبت

بالای ۲۵ باید باشه

مال من هفته ۵ بودپ دادم ۶۲گفتن مشکوکه. بود ۱۰ روز دیگش ۸۹۸ بود

۵ به بالا

چند بود دادی؟

فک کنم۲۵,بارداری

سوال های مرتبط

مامان کوشولو 💙 مامان کوشولو 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی🐣 مامان نی نی🐣 هفته پنجم بارداری
مامان آقامحمد💙 مامان آقامحمد💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان سلین🥹😍 مامان سلین🥹😍 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ماهی کوچولو  💕 مامان ماهی کوچولو 💕 ۲ ماهگی
مامان معجزه خداوند مامان معجزه خداوند هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان لیام 💋 مامان لیام 💋 ۴ ماهگی