۴ پاسخ

ازحال هم هست؟

احتمالا رفلاکس گرفته

سرشو بالاتر بزار بادگلوشم بگیر حتما

شاید رفلاکس داره

سوال های مرتبط

مامان رامتین مامان رامتین ۷ ماهگی