۵ پاسخ

دارو رفلاكس بايد بخوره حداقل ده دقيقه ايستاده نگه داري و شير خشك سيميلاك توتال كامفورت خوبه

رفلاکس داره باید دارو بدی بچه‌ من از روز اول همین بود

رفلاكسه ببر دكتر بهش دارو ميده

رفلاکس داره احتمالأ بچه منم همینجوریه شیر خودم و شیرخشک معمولی میخوره همرو بالا میاره بهش Arمیدم

فقط صبوری عزیزم وقتی شیر میخوره حدود نیم ساعت عمودی نگهش دار و اینکه وقتی دراز میکنی جاش شیب‌دار نگه دار

سوال های مرتبط