۳ پاسخ

آب بذار کنارت بخور نفس عمیق بکش الهی زودتر خوب بشه ممکنه ار رفلاکس هم باشه

نه فقط سعی کن موقع سرفه دستتو بگیری زیر شکمت

عزیزم متأسفانه میگن سرفه زیاد خوب نیست حتما به دکترت بگو

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها ۲ ماهگی