خانوما جواب آزمایش بتا بیشتر از صدد مثبته یا مشکوک؟؟؟

۱۶ پاسخ

آزمایشگاه بهم گفت بالای صده اما مشکوکه منم جوابشو دادم گفتم بین ده تا بیست‌وپنج مشکوک ن بیشتر از صد🤣🤣🤣 گفت پس بیا ببر ببین دکترت چی میگه گفتم من خودم برگه رو ببینم متوجه میشم🤣🤣

مثبتهه

مبارک باشه عزیزم

بالای ۲۰یا۲۵مثبته

من ۴۳ بودم باردار بودم مثبت عزیزم

بالای ۳۰ مثلته عزیزم

علائم هم داشتی

من روز ۱۴ ازادسازیم هنوز تست نزدم

چه علائمی داری عزیزم ؟
من روز ۶ ازادساز هستم

من رو روز قبل پریود ۱۴۰بودم
الان سه روز بعد پریودمه ۳۵۰هستم
دوباره دکتر ریچک داد ۴۸ساعت دیگه

مثبته عزیزم مبارکه 😍

مثبته

مبارکت باشه عزیزم 💕

بالای بیست مثبت

مثبتههههههه😍😍مبارکههه

مثبته عزیزم
بالای 25مثبته

سوال های مرتبط

مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان شکوفه گیلاسم🍒🤱🏻 مامان شکوفه گیلاسم🍒🤱🏻 هفته نهم بارداری
مامان دونه انار🫀👼 مامان دونه انار🫀👼 هفته سیزدهم بارداری
مامان حنا مامان حنا ۱ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هفدهم بارداری
مامان نازنین مامان نازنین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دختر قشنگم🩷🩷 مامان دختر قشنگم🩷🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ویهان و... 🩷 مامان ویهان و... 🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری