بستگی به رنج آزمایشگاه داره اکثر آزمایشگاه ها بالای 20 باشه مثبته یه تعداد هم بالای 30 اگه با رنج آزمایشگاه فیکس بود مشکوکه 48 ساعت بعد باید مجدد تکرارش کنی که ببینی بالا رفته یا نه .. اگه لقاح زود تشکیل شده باشه بله نشون میده اگه دیر گرفته باشه احتمالش هست نیاز به تکرار داشته باشه .... بی بی چک هم بزنی مشخص میشه
۴ روز مونده ب موعدم اگه برم آزمایش نشون میده؟
چندبودی عزیزم؟
از آزمایشگاهی که رفتید حتما بپرسید
اگر فیکس ۲۵باشه هم مثبته؟؟
بالای ۲۵
بالای ۲۵ عزیزم
۲۵ به بالا
فک کنم از ۲۵
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.