خانوما ازمایش بتا از چ شماره ای مثبته ؟؟؟

۹ پاسخ

بستگی به رنج آزمایشگاه داره اکثر آزمایشگاه ها بالای 20 باشه مثبته یه تعداد هم بالای 30 اگه با رنج آزمایشگاه فیکس بود مشکوکه 48 ساعت بعد باید مجدد تکرارش کنی که ببینی بالا رفته یا نه .. اگه لقاح زود تشکیل شده باشه بله نشون میده اگه دیر گرفته باشه احتمالش هست نیاز به تکرار داشته باشه .... بی بی چک هم بزنی مشخص میشه

۴ روز مونده ب موعدم اگه برم آزمایش نشون میده؟

چندبودی عزیزم؟

از آزمایشگاهی که رفتید حتما بپرسید

اگر فیکس ۲۵باشه هم مثبته؟؟

بالای ۲۵

بالای ۲۵ عزیزم

۲۵ به بالا

فک کنم از ۲۵

سوال های مرتبط

مامان حنا مامان حنا ۱ ماهگی
مامان رادمان🥭 مامان رادمان🥭 هفته سی‌وششم بارداری
مامان شکوفه گیلاسم🍒🤱🏻 مامان شکوفه گیلاسم🍒🤱🏻 هفته هشتم بارداری
مامان مامان فسقلی مامان مامان فسقلی هفته دوازدهم بارداری
مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان آرام مامان آرام هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان رستا مامان مامان رستا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فاطمه زهرا🍓🎀 مامان فاطمه زهرا🍓🎀 ۵ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته شانزدهم بارداری