واکسن شش ماهگی
چندتاواکسنه چندتا قطره

۶ پاسخ

اون که اره مگین خیلی دره داره

بچه من‌۲و‌۴ماهگی‌خوب بود ولی ۶ماهگی تب کرد خیلی

نگران نباش
پسرم به این واکسن اصلا تب نکرد
نسبت ب واکسن های دیگش خیلی راحت تر بود

بنظرم من واکسن چهار ماهگی نسبت بقیه واکسن ها خیلی درد داره

بچت ب واکسن های بعدی ناراحت بو

دو تزریق دوتا خوراکی

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱۵ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۱۸ ماهگی
مامان عسلچه🍯 مامان عسلچه🍯 ۱۳ ماهگی
مامان میراث🩵 مامان میراث🩵 ۱ سالگی
مامان یزدان و یامین مامان یزدان و یامین ۷ ماهگی
مامان امیرعباس لیانا مامان امیرعباس لیانا ۱ سالگی
مامان حسام وهلنا🐣 مامان حسام وهلنا🐣 ۸ ماهگی