۶ پاسخ

عزیزم منم دیروز رفتم سونو ساک هم دیده نشد خیلی نگرانم 🥺

دوهفته دیگه صبر کن تشکیل میشه

چون زود رفتی باید هفت هفته بری

زوده الان فوقش چهار هفته باشی هیچی مشخص نیست

بتا مثبت داشتی؟

تستت مثبت بود؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی دوم مامان نی نی دوم هفته یازدهم بارداری