کی میشه به بچه بستنی داد 😂😂😂

۶ پاسخ

داخل پستونک میوه خوریش میریزم میدم

من میدم از الان😀😀😀

من میدم وقتی خودم میخورم

تابستان انشاالله

شنیدم بعد ۲ سالگی

بعد از یکسالگی

سوال های مرتبط

مامان علی آقا وبهار مامان علی آقا وبهار ۱۶ ماهگی
مامان آرکان😊💖 مامان آرکان😊💖 ۱ سالگی
مامان نهال مامان نهال ۷ ماهگی
مامان 💓دلوین 💓 مامان 💓دلوین 💓 ۹ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱ سالگی
مامان شکوفه گیلاس🌸🍒 مامان شکوفه گیلاس🌸🍒 ۱ سالگی
مامان وانیا💖 مامان وانیا💖 ۱ سالگی
مامان ایلماه 🧿🎀🫀 مامان ایلماه 🧿🎀🫀 ۱۲ ماهگی
مامان نویان👼💙 مامان نویان👼💙 ۱۴ ماهگی