۷ پاسخ

انشالله زود بگذره

ماه هشت ک ککشششششششش میاد بیا و ببین

دیر🤦‍♀️

منم احساس میکنم ۳ ماه آخر توی سرازیری میوفتی و زود تموم میشع

برا منکه حس میکنم داره زود میره. خیلی حساس نباش میگذره

کو ماهای آخر هنوز خیلی مونده من از 28 هفته انگار سه ماه گذشته

منم زود خسته میشم و اذیتم برا خواب و شبا

سوال های مرتبط

مامان نی نی دوقلوها مامان نی نی دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری