۴ پاسخ

ادرار و مدفوعش ، بی قرار نبودنش ، وزنش

میدوشی با شیر دوش دکتر گفت هر وعده دوساعته باید ۶۰ تا بشه. این یعنی کافیه!! حالا برای من میشه ولی بچه ام کلا دنبال سینه هست همش وای خیلی سخته سرگرم کردنش . من شیر خشک هم میدم بهش همش همینه دنبال خوردن و میک زدنه. پستونک هم نهایت نیم ساعت سرگرمش میکنه. دیگه تا بشه دوساعت هی باید بچرخونمش یا گریه هاشو تحمل کنم. دکتر هم گفته بیشتر نخوره چون رفلاکس داره و دل درد هم میشه ...

همینکه بعد شیر خوردن بخوابه و آروم باشه بی تابی نکنه تا ۲ یا ۳ ساعت بعد شیر نخواد

استانداردش اینه ک روزی ۶تا۸ پوشک خیس کنه

سوال های مرتبط

مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دختر کوچولوم😍 مامان دختر کوچولوم😍 ۱۵ ماهگی
مامان گل دختر وپسرم مامان گل دختر وپسرم ۴ ماهگی
مامان گوزل قیزیم🩷 مامان گوزل قیزیم🩷 ۱۵ ماهگی
مامان محمد مهدیار مامان محمد مهدیار ۲ ماهگی
مامان آروشاخانوم😊 مامان آروشاخانوم😊 ۱۴ ماهگی
مامان آقارادمهر🩵 مامان آقارادمهر🩵 ۳ ماهگی