مامانا مگ تو‌ سونو ان تی جنسیت رو‌میزنه؟؟

۱۲ پاسخ

آره برا من تو برگه انتیم زده بود و دیشب آنومالی دادم درست بود

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

احتمال میگه نمیزنه مگر معلوم باشه برا من معلوم بود ولی گفت بزار برا انومالی لباس بخر

بعضی دکترای باتجربه با قطعیت میگن دختره یا پسر. بعضیا احتمال میدن

اگه مطمئن باشه آره تو برگه هم میزنه، برای دختر خالم ۱۲ هفته قطعی گفته بود پسر و تو برگه هم جنسیت نوشته بود، من ۱۳ و ۳ روز احتمالی گفت و تو برگه ننوشت

احتمال میدن اونم الکیه ب من گفت پسر ولی من دختر دارم🥰

نه تو برگه نمینویسن به خودت احتمالی میگن

بعضی ها احتمال میدن

احتمال اره

نه ولی احتمالی میگن

آره ولی اصلا قطعی نیست نگن بهتره

احتمالی میگن

سوال های مرتبط

مامان جانا مامان جانا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا ۶ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آنیسا🐣❤️ مامان آنیسا🐣❤️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان الماس مامان الماس هفته سی‌ام بارداری
مامان هامین🩵👶🏻 مامان هامین🩵👶🏻 ۵ ماهگی
مامان اَدِلیا و آدریَن😍 مامان اَدِلیا و آدریَن😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان آراد مامان مامان آراد هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه🐥 مامان جوجه🐥 هفته بیستم بارداری