بی بی چک مارک vitasign دقتش بهتره یا روژان؟

۵ پاسخ

من خودم امروز ویستاساین زدم روز موعدم منفی شد
نمیدونم دوباره کی بزنم

روژان بهتره
ویتاساین دوبار برام مثبت کاذب داشت

روژان

روژان یه بار هاله انداخت درحالی که باردار نبودم☹️
ویتاساین نگرفتم تابحال

روژان من امروززدم‌ منفی شد.حتی یه دونه علامت منفیشم خیلی کمرنگ افتاد.مدیکورپررنگه

سوال های مرتبط

مامان مامان تودلیم مامان مامان تودلیم هفته شانزدهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هفدهم بارداری
محیا 💚🌻 محیا 💚🌻 قصد بارداری
مامان محمد مرصاد😍 مامان محمد مرصاد😍 ۲ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان علی مامان علی هفته چهاردهم بارداری
در انتظار نی نی 🤰🏻🤱🏻 در انتظار نی نی 🤰🏻🤱🏻 قصد بارداری
مهشاد مهشاد قصد بارداری
بهار بهار قصد بارداری
مامان سنجاب🐿️ مامان سنجاب🐿️ هفته نوزدهم بارداری
مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 روزهای ابتدایی تولد