۲ پاسخ

اره این طور بود .پناه برخدا ..اگه حنسیت برات مهمه برو فردا سونو ..
اگه ن‌همین امشب اقدام کن

من ۱۳ سیکل سونو دادم و همون روز هم آزادسازی زدم
اما کیت نزدم
خیلی علائمم کمه ماه پیش اولین باری بود که آزادسازی میزدم علائمم بیشتر بود

سوال های مرتبط

مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان حلما نورِ خدا💫 مامان حلما نورِ خدا💫 ۲ ماهگی