۵ پاسخ

عب ندارع

نترس طبیعیه

من هنوز تازه دارم حس میکنم دو روزه😂

منم بعضی روزا حس نمیکنم دوروز خوبه دو روز ضعیف بعضی روزام هیچی

الان مهم نیست

سوال های مرتبط

مامان حسین اقا مامان حسین اقا روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پناه مامان پناه ۴ ماهگی