۳ پاسخ

من ک حس نمیکنممممم عصابم‌خورده🫠

عادیه نگران نباش

تو این هفته ها عادیه منم تو هفته ی شما چند روز حس نمیکردم باز دوباره شروع شد حرکتاش

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان لِنا🩷🦋 مامان لِنا🩷🦋 ۲ ماهگی
مامان سوپرایز مامان سوپرایز هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دیارا مامان دیارا هفته سی‌وهفتم بارداری