من باز از دیشبه تکون نی نیمو حس نمیکنم😭😭😭

۱۰ پاسخ

عادیه عزیزم گاهی اوقات تو‌این خفته نیمی چند ساعتی تکون نمیخوره به خودت استرس وارد نکن 😍
یه چیز شیرین بخور به پهلوی چپ دراز بکش و استرسو‌از خودت دور کن تکون میخوره خیالت راحت میشه

خیلی زود نیست برای حس کردن و نکردنش

منم دو روزه حرکاتشو کم حس میکنم نگران نباش

عزیزم نی نی شما کوچیکه طبیعیه
من دوسه روزه حس نمیکنم استرس ندارم😐😂 یعنی دارما ولی اونم کوچولوه خستس همش ک نباید تکون بخوره
از هفته ۲۸ مهمه

کلا زمانی که حس نکردی تکونو یه کمپوت اناناس بخور ۲۰دقیقه پیاده روی کن تاثیرش عالیه

برا منم دو سه روز حرکتش کم شده

نگران نباش عادیه یه چیز شیرین بخور با یه لیوان اب خنک بخواب به پهلوی چپ تا ۶۰ دقیقه هم تکون نخور استرس هم نداشته ببین تکون میخوره یا نه

زیر ۲۸ اصلا چک کردن نداره

توی هفته شما مهم نیست عزیزم 🫠طبیعیه

تو هفته ی شما عادیه

سوال های مرتبط

مامان لِنا🩷🦋 مامان لِنا🩷🦋 ۲ ماهگی
مامان شاهان
🥹💙 مامان شاهان 🥹💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان حلما کوچولو🩷 مامان حلما کوچولو🩷 ۱ ماهگی