۲ پاسخ

من کاچی شیرین دوست ندارم همون ساده درست میکنم باروغن نباتی ارد .اب.نمک همین

اتفاقا من چن روز پیش خوردم خیلیم زیاد خوردم 😋

سوال های مرتبط

مامان 💗پناه💗 مامان 💗پناه💗 ۸ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا ۱۵ ماهگی
مامان محمد صدرا 💙 مامان محمد صدرا 💙 ۸ ماهگی
مامان هلنا خانوم🩷 مامان هلنا خانوم🩷 ۸ ماهگی
مامان دلی ❤️ مامان دلی ❤️ ۱۶ ماهگی