سلام خانما با کدو حلوایی میشه چیکار کرد؟

۴ پاسخ

ممنونم

کدو پلو،سوپ،دسر،پنکک،کیک

سلام عزیزم باهاش اش درست کن خیلی هم مقوی هست برای رشد جنین هم عالیه خوردش کن به تیکه های کوچیک بعد یه استکان ماش با یه استکان برنج بشور پیاز هم خرد کن روش اندازه یه نصف کف دست هم سبزی اشی بهش اضافه کن همشو بریز توقابلمه یه ۲ساعتی بذار پخته بشه میتونی گوشت هم اضاف کنی یا نکنی دلبخواهیه

من سرخ میکنم خیلی دوست دارم اینطوری

سوال های مرتبط

مامان محمد صدرا 💙 مامان محمد صدرا 💙 ۸ ماهگی