۴ پاسخ

ارومیه هم که هستی هوا سرد شده شاید سرما خوردی

گاهی اوقات گاز روده فشار میاره چیزی نخوردی نفخ کنی
گاهی از سرما هم میشه چون زیر شکمتون درد می‌کنه

هی درد میکنه هی اروم میشه

سمت چپ دراز بکش ببین بهتر نمیشی؟

سوال های مرتبط

مامان مانیا و مایسا💖 مامان مانیا و مایسا💖 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سپــــهر مامان سپــــهر هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیستم بارداری