۶ پاسخ

به سلامتی عزیزم
به امید یه زايمان راحت🥹

مگه تو سزارین بخیه رو برنمیدارن

سلام عزیزم منم سرکلاژ شدم درد داشت موقع برداشتن بخیه

ان تی چندم زده براتون

من فکر میکردم موقع زایمان وقتی بی حس هستیم میکشن
شما میخواین زایمان طبیعی باشین که الان رفتین کشیدین؟

بسلامتی

سوال های مرتبط

مامان آیهان 🩵 مامان آیهان 🩵 ۱۳ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان آفتابگردون 🌻 مامان آفتابگردون 🌻 هفته سی‌وچهارم بارداری