۱۱ پاسخ

منیزیم میخوری

من استخون واژنم داره میترکه😩😩😩😩

رحم می‌کنه عزیزم دیگه چیزی نمونده انشالله اینا ام میگذره

منم همین طور ولی من زایمان اولم نیست شایدزودتر میگن از37ممکنه زایمان کنیم

راستی شما ک رفتی افضلی معاینه چند انجام میده ببینه چند سانتیم؟؟

آزمایش دیگه برای چی

ارع هرچی هفته می‌ره بالا تر بیشتر میشه چون بچه میاد پایین

وای منم یعنی زایمانمون نزدیکه،🥺

میگن وختی شکم پایین بیاد این دردا شدید میشن فشار ب کشاله میاد پس تو ام روزا فعالیت نداشته باش ک شب اذیت نشی

منم اینجوری ام

منمممم

سوال های مرتبط

مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون روزهای ابتدایی تولد
مامان رامین👶🐣 مامان رامین👶🐣 ۴ ماهگی