خانما علائم لانه گزینی چی هست ؟! کمر درد هم میشه داشت ؟!

۴ پاسخ

چند سیکلتی؟

اره عزیزم من درد پریودی داشتم و کمردرد
ان شاالله اگر نی نی میخوای این ماه ماه باردار شدنته

چند سیکلته

من کمردرد شدید داشتم

سوال های مرتبط

مامان نورا😍 مامان نورا😍 ۱ ماهگی
ارغوان ارغوان قصد بارداری
فــــاطـــــی فــــاطـــــی قصد بارداری