دما بدن دخترم ۳۵.۵۷ خوبه یا نه؟

۵ پاسخ

تا ۳۸.خوبه اما بیشتر شد خطر داره

بله خوبه

برای تب کردن .
درد داره . اینا می ترسم . پسر م همین جوریشم شبا اذیت می کنه . دیشب تا ۶ صبح بیدار بوده . کولیک داره . انقد دیگه شبا سر پا می گزدونمش تو بغلم کمرم درد میکنه قوزم در اومد بخدا 🤕

منم فردا میبرم . استرس دارم .

واکسن زده

سوال های مرتبط

مامان رادین👼🏻✨️ مامان رادین👼🏻✨️ ۱۱ ماهگی
مامان فندق مَـن.. مامان فندق مَـن.. ۱۶ ماهگی
مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی
مامان کاکولی مامان کاکولی ۹ ماهگی
مامان ایناس مامان ایناس ۵ ماهگی
مامان سورنا👣🧜‍♂️ مامان سورنا👣🧜‍♂️ ۱۷ ماهگی