۲ پاسخ

بچه من رفلاکس داره دکتر گفت بعد شییر باید یه مقدارصبر کنی بعد بلندش کنی برای اروغ

یک دقیقه صبر میکنم بعد آروغش رو میگیرم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی
مامان 𝓚𝓪𝓿𝓪𝓷🦢🍷 مامان 𝓚𝓪𝓿𝓪𝓷🦢🍷 ۴ ماهگی