۵ پاسخ

منم بعد سونو ان تی رفتم درد و لکه بینیم شروع شده.رفتم دکتر گفت طبیعیه.بخاطر فشار دستگاه سونو بوده.استراحت کن و شیافتو مرتب بزار.

دردای بارداری طبیعیه معمولا اگه بدون لک و خونریزی باشه جای نگرانی نیست استراحت کن

برو دکتر
اگر شیاف پروژسترون داری حتما بذار

اگه خفیف و گذرا هست مشکلی نیست ولی در غیر این صورت مراجعه به پزشک تون یا بیمارستان بد نیست.

اگه لکه بینی نداری اره

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری