ترشح قهوه ای دارم آیا لکه بینی میشه ؟

۹ پاسخ

سلام خوبین منم ترشحات قهوه ای دارم لکه حساب میشه؟ جیکار کردین خوب شدین؟ خیلی میترسم

یه وقت از رابطه میشه یا چیز سنگین بلند کرده باشی یا زیاد راه رفته باشی

نکنه هماتوم داری آخه این روزا خیلی عادی شده همه هماتوم دارن

لک قهویی اگه کم باشه طوری نیست ولی اگه زیاد بشه خوب نیست
الانم استراحت کن و شیاف مصرف کن

بهتره بری دکتر

شیاف بزار

بله

استراحت کن حموم هم زیاد نرو

امکنش هست

سوال های مرتبط

مامان ❈⋆🎀فاطمه🎀⋆❈ مامان ❈⋆🎀فاطمه🎀⋆❈ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کوچیلو💕 مامان کوچیلو💕 قصد بارداری
مامان کوچولو موچولو مامان کوچولو موچولو هفته بیست‌وسوم بارداری