۱۲ پاسخ

پسر منم بابا، ماما، ددَ، نَنَ😂 قاقا

پسرمن بابا دده بوف به جیز میگ هرچی میگم بگو ماما نمیگه🤣🤣🤣

دخترمن فقط ددوعم

پسر من فقط ماما و ننهه میگه فک کنم مامانیه😂

اره دیگه

پسر من میگه بابا ،دده ،ننه ، توتو ،گ ماما هم خیلی کم میگه

پسر من هیچ کدوم نمیگه آااا میگه هععی میگه میزنع میگه اییی گاهی هم ایییمه میگه

عزیزممم دختر منم ، بابا ، به به ، الووو ، ماما کم میگ بغل میخاد میگه😂

پسرمن میگه دده اده بابا ماما جییز اگه د جی

بله که خوبه 😍😍😍😍

دادا داره ؟
یا خودش میگه؟؟؟
بعضیا میگن دَدَه

عالیه
دختر من
ماما
بابا
به به

سوال های مرتبط

مامان نذر امام رضا مامان نذر امام رضا ۱ سالگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱ سالگی