سلام مامانا شربت آسماویت برای چی خوبه؟؟

تصویر
۲ پاسخ

فک کنم تقویت ایمنی

عزیزم من الان خریدم حس میکنم بوی ترش داره،،واسه خود شربته یا خراب شده؟تاریخش ۴ یا ۵ دیگس

سوال های مرتبط

مامان بنیامین و لیانا مامان بنیامین و لیانا ۱۶ ماهگی